Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się

Kontrowersyjne wina

2012/10/04


Podobno nie powinniśmy oceniać przysłowiowej książki po okładce, ale czy każdy z nas nie kupił chociaż raz czegokolwiek, tylko dlatego bo miało ładne opakowanie? Cóż, jesteśmy wzrokowcami i marketingowcy doskonale o tym wiedzą. Ważniejsze ma być to, co na zewnątrz.

Jak bowiem inaczej wytłumaczyć to, że pewien sklep w północnych Włoszech sprzedaje serię win, z których każde opatrzone jest etykietą przedstawiającą różnych nazistów? Po skargach turystów, sprawą zainteresowała się prokuratura, która jednak nie dopatrzyła się propagowania faszyzmu, podsumowując całość jako przykład zwyczajnej, ludzkiej głupoty. Najwyraźniej marketing rządzi się swoimi prawami. A wy? Czy taka etykieta działa na waszą podświadomość? Kupilibyście wino z Hitlerem?

 

 

 

 

Źródło

Psychologia StudentNews




Komentarze

Zaloguj się aby skomentować ten tekst


Zaloguj się do serwisu aby obserwować aktywność innych użytkowników i odbierać od nich wiadomości.