Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się

GreatWall wyjazdowo

2013/02/23

 

COFCO zamierza sprzedać część udziałów w projekcie GreatWall oraz poszerzyć produkcję o inne rynki, a także kontynuować go po inwestycji w australijskich winnicach. GreatWall to największa chińska marka wina o rocznych obrotach około 10 mln dolarów. Rolę wine-consultanta pełni znany flying winemaker Michel Rolland.

Menedżer ds. Wina COFCO & Spirits, Shu Yu, powiedział, że "państwowy koncern planuje wydać serię win importowanych w ramach GreatWall, chcemy, aby projekt był obecny także we Francji, Chile i Australii. Prawdopodobnie już w przyszłym roku konsumenci będą mogli nabyć wina z tych krajów z etykietą GreatWall".

COFCO obecnie posiada winnice we Francji (Chateau de Viad w Lalande w Pomerol), którą zakupili w lutym 2011 za € 10, a Vineyard Bisquertt w Chile pod koniec 2010 za US $ 18m. Planowane są także inwestycje w USA.

 

źródło i foto: Drinks Business

 

Komentarze

Ciekawe jak sobie Chończyki poradzą z winem,to nie to samo co ścisła technolgia,elektronika,niedawnoa piłem chińskie Cabenet Sauvignon dostępne reytsauracji chińskiej pod Mariotem,było troche lepsze od Frontery..

Zaloguj się aby skomentować ten tekst


Zaloguj się do serwisu aby obserwować aktywność innych użytkowników i odbierać od nich wiadomości.