Olen tässä miettinyt, miten sujuvasti sisäänkirjautuminen tapahtuu nykyään, jos pitää välillä taukoa tai vaihtaa laitetta. Tuntuu, että monessa paikassa kirjautumislomakkeet voivat olla turhan hitaita tai monivaiheisia, mikä vie innon heti kättelyssä. Haluaisin päästä pelaamaan heti, kun vapaa hetki koittaa, ilman että kirjautumiseen menee aikaa. Onko täällä homma oikeasti hallussa, vai joutuuko kirjautumisen kanssa aina varautua pieneen odotteluun tai muihin kikkailuihin, jotka vain vievät aikaa itse pelaamiselta ja hauskanpidolta?